Tabela 1: Area of knowledge: humanities
Oceny w skali używanej w danej instytucji (od najwyższej do najniższej zaliczającej) Grading scale (from the highest to the lowest passing) |
Procentowy udział każdej z wystawionych ocen w porównaniu z liczbą całkowitą ocen zaliczających Percentage of a mark given in an overall number of passing grades in a reference group (round up) |
Procent skumulowany wystawionych ocen zaliczających Cumulative percentage of passing grades |
5 |
25% |
25% |
4,5 |
14% |
39% |
4 |
25% |
64% |
3,5 |
16% |
80% |
3 |
20% |
100% |
Liczba ocen/ number of grades: 4709 |
|
Tabela 2: Area of knowledge: social sciences
Oceny w skali używanej w danej instytucji (od najwyższej do najniższej zaliczającej) Grading scale (from the highest to the lowest passing) |
Procentowy udział każdej z wystawionych ocen w porównaniu z liczbą całkowitą ocen zaliczających Percentage of a mark given in an overall number of passing grades in a reference group (round up) |
Procent skumulowany wystawionych ocen zaliczających Cumulative percentage of passing grades |
5 |
38% |
38% |
4,5 |
14% |
52% |
4 |
20% |
72% |
3,5 |
10% |
82% |
3 |
18% |
100% |
Liczba ocen/ number of grades: 23843 |
|
Tabela 3: Area of knowledge: technical studies
Oceny w skali używanej w danej instytucji (od najwyższej do najniższej zaliczającej) Grading scale (from the highest to the lowest passing) |
Procentowy udział każdej z wystawionych ocen w porównaniu z liczbą całkowitą ocen zaliczających Percentage of a mark given in an overall number of passing grades in a reference group (round up) |
Procent skumulowany wystawionych ocen zaliczających Cumulative percentage of passing grades |
5 |
24% |
24% |
4,5 |
12% |
36% |
4 |
22% |
58% |
3,5 |
16% |
74% |
3 |
26% |
100% |
Liczba ocen/ number of grades: 12411 |
|
ECTS | Grade | Polish grade | Definition |
A | 5 | EXCELLENT | outstanding performance with only minor errors |
B | 4,5 | VERY GOOD | above the average standard but with some errors |
C | 4 | GOOD | generally sound work with a number of notable errors |
D | 3,5 | SATISFACTORY | fair but with significant shortcomings |
E | 3 | SUFFICIENT | performance meets the minimum criteria |
FX | 2 | FAIL | some more work required before the credit can be awarded |
F | 2 | FAIL | considerable further work is required |